Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Притуленко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Притуленко І. В. 
Аналіз моделей структурування навчального матеріалу як підґрунтя для формування вмінь з логічного структурування професійної інформації [Електронний ресурс] / І. В. Притуленко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_17
Проаналізовано існуючі моделі структурування навчального матеріалу як основи формування вмінь із логічного структурування професійної інформації в майбутніх молодших спеціалістів у газузі права. Визначено, що підсумком діяльності з розробки структури змісту професійної інформації навчальної дисципліни є одержання сукупності професійної інформації у формі понять, суджень і умовиводів.Проанализированы существующие модели структурирования учебного материала как основы формирования умений по логической структуризации профессиональной информации у будущих младших специалистов по праву. Отмечено, что итогом деятельности по разработке структуры содержания профессиональной информации учебной дисциплины является получение совокупности профессиональной информации в форме понятий, суждений и умозаключений.Analyzes existing models of structured learning material as the basis for developing abilities of logical structuring of professional information in future young specialists in law. Notes that the result of the development of the structure of professional information content of the discipline is to obtain a set of professional information in the form of concepts, judgments and inferences.
Попередній перегляд:   Завантажити - 583.637 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Притуленко І. В. 
Суть і структура дидактичного моделювання змісту навчання студентів педагогічного ВНЗ [Електронний ресурс] / І. В. Притуленко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_14
Проаналізовано необхідність використання дидактичного моделювання змісту навчання студентів педагогічного ВНЗ. Визначено суть, завдання та підходи до дидактичного моделювання змісту навчання майбутніх фахівців у галузі педагогіки.Проанализирована необходимость использования дидактического моделирования содержания обучения студентов педагогического ВУЗ. Определены суть, задачи и подходы к дидактическому моделированию содержания обучения будущих специалистов в области педагогики.In the article explores the need for didactic content modeling study students in Pedagogical University, defined the nature, range of tasks and didactic approaches to modeling the content of training for professionals in the field of pedagogy.
Попередній перегляд:   Завантажити - 386.841 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського